İçimdeki sen şarkı sözleri ve video klibi | Tuğçe Kandemir & Bilal Sonses

Tuğçe Kandemir 2018 yılındaki yanlış isimli şarkısından sonra Bilal Sonses ile  "içimdeki sen" isimli şarkıya düet yaptı. Şarkı kısa sürede izliyiciler tarafından beğenildi ve paylaşımlar yapıldı.

İçimdeki sen şarkı sözleri

Ben içimdeki seni

Sevmişim anlasana

Yeniden geri ver, bana onca zamanı

Bi' telafisi yok, bunca zararın

Kaybederim, içimdeki seni ziyan olur

Kalbimden, bi' mâhkum misali firar olur

O kokun yalan, gülüşün gibi tamam

Senin olsun her bi' şey, acılar bana kalan

Sabrederim, elin onun, elinde olmasın

Bana sen, yakışmıştın ya, çok yazık

Nası' baktın gözlerime?

Nasıl tuttun ellerimi?

Nası' kanmışım sana?

Nasıl doldurdun yerimi?

Son sözüm bu sana

İnanırım sanma sana

Ben içimdeki seni

Sevmişim anlasana

Nası' baktın gözlerime?

Nasıl tuttun ellerimi?

Nası' kanmışım sana?

Nasıl doldurdun yerimi?

Son sözüm bu sana

İnanırım sanma sana

Ben içimdeki seni

Sevmişim anlasana

Yeniden geri ver, bana onca zamanı

Bi' telafisi yok, bunca zararın

Kaybederim, içimdeki seni ziyan olur

Kalbimden, bi' mâhkum misali firar olur

O kokun yalan, gülüşün gibi tamam

Senin olsun her bi' şey, acılar bana kalan

Sabrederim, elin onun, elinde olmasın

Bana sen, yakışmıştın ya, çok yazık

Nası' baktın gözlerime?

Nasıl tuttun ellerimi?

Nası' kanmışım sana?

Nasıl doldurdun yerimi?

Son sözüm bu sana

İnanırım sanma sana

Ben içimdeki seni

Sevmişim anlasana

Nası' baktın gözlerime?

Nasıl tuttun ellerimi?

Nası' kanmışım sana?

Nasıl doldurdun yerimi?

Son sözüm bu sana

İnanırım sanma sana

Ben içimdeki seni

Sevmişim anlasana

Ben içimdeki seni

Sevmişim anlasana

İçimdeki sen orjinal video klibi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğçe Kandemir kimdir? Tuğçe Kandemir nerelidir? Tuğçe Kandemir'in mesleği nedir? Tuğçe Kandemir evlendi mi?

Bu benim öyküm sözleri ve video klibi | Tuğçe Kandemir

Gülü soldurmam şarkı sözleri ve video klibi | Tuğçe Kandemir