Bu benim öyküm sözleri ve video klibi | Tuğçe Kandemir

Tuğçe Kandemir "Bu benim öyküm" şarkısı  100 Milyon üzerinde bir izlenme ile Tuğçe'nin hayatını değiştirdi. Daha sonra bir müzik şirketi ile anlaşan Kandemir müzik hayatına hızlı bir giriş yaparak bir çok kez listelerde adını ilk sıralara yazdırmayı başardı. Kendisini tebrik ediyoruz.

Tuğçe Kandemir - Bu benim öyküm şarkı sözleri

Sabah uyandım yanımda yoksun

Solumda bir acı senden yoksun

Soluksuz kaldım köşelerde

Yalnızım sanki yorgun

İnan değildi sonsuz

Bitti gitti seyrettik aşkı

Sanmışım yolu yordamı bu

Böyle yazılmadı ya da ben öyle kandım

Şimdi tek başımayken kimin öyküsü bu?

Bu benim öyküm birazcık yaralı

Kalbimin pek çok yeri yamalı

Kan akar kanadımdan

Düşer yere yere kalanım

Bu benim öyküm birazcık yaralı

Kalbimin pek çok yeri yamalı

Kan akar kanadımdan

Düşer yere yere kalanım

Eve dolandım evde yoksun

Solumda bir acı senden yoksun

Soluksuz kaldım köşelerde

Yalnızım sanki yorgun

İnan değildi sonsuz

Bitti gitti seyrettik aşkı

Sanmışım yolu yordamı bu

Böyle yazılmadı ya da ben öyle kandım

Şimdi tek başımayken kimin öyküsü bu?

Bu benim öyküm birazcık yaralı

Kalbimin pek çok yeri yamalı

Kan akar kanadımdan

Düşer yere yere kalanım

Bu benim öyküm birazcık yaralı

Kalbimin pek çok yeri yamalı

Kan akar kanadımdan

Düşer yere yere kalanım

Birazcık yaralı

Yeri yamalı

Akar kanadımdan

Yere kalanım

Yamalı yamalı

Tuğçe Kandemir - Bu benim Öyküm video klip


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğçe Kandemir kimdir? Tuğçe Kandemir nerelidir? Tuğçe Kandemir'in mesleği nedir? Tuğçe Kandemir evlendi mi?

Gülü soldurmam şarkı sözleri ve video klibi | Tuğçe Kandemir